utorok 29. novembra 2016

Adventná výzva - Advent začína

Začal sa advent a s ním aj Adventní výzva KPD. Hoci môj advent bude zameraný skôr na duchovné prežívanie, splním si aspoň niektoré úlohy advnetnej výzvy. Aj keď možno v inom termíne, ako ostatní súťažiaci. A občas sa o ich plnenie podelím aj s vami. Napríklad dnes.

Deň prvý (zahrievacia úloha) 26. 11. - Připravit kuchyň na vánoční výzdobu a na stůl usadit adventní věnec.

Minulý rok sme túto úlohu dostali o týždeň skôr (na nedeľu Krista Kráľa) a ja som si ju (s výnimkou venca) aj tento rok urobila o týždeň skôr. A veniec zase až na Prvú adventnú nedeľu.

Upratať kuchyňu, ozdobiť stôl

Viac obrázkov a vysvetlenie TU 

Adventný veniec

Viac obrázkov a pokec - TU

Prvá úloha (27. 11. ) - Plánování s hrnkem 
Plánovanie adventu robím tak nejak priebežne. Teplý nápoj takisto. Ale ešte mám v pláne uvariť si "Sirup na svařák" podľa Florentýn (najdrahší mi práve kupuje badyán). 

Na obrázku je čaj z byliniek  posvätených na sviatok Nanebovzatia Panny Márie. 




Vianočné ozdoby budeme už tradične vyťahovať až tesne pred Vianocami. Ale aspoň maličkatú adventnú výzdobu sme si už dopriali. 




Tretí deň (29. 11. - dnes)Adventný kalendár

Na neporušený adventný kalendár sa už pozerať nebudeme. My sme s jeho "otváraním" začali už v prvú adventnú nedeľu. Ale môžete sa inšpirovať. Naše (až dva) kalendáre sú viac duchovné (na zamyslenie), ako sladké (na mašrtenie).
Viac TU. A ešte TU

Náš adventný kalendár už nie je neporušený

Každý deň odstrihneme jeden citát... 

... a položíme na viditeľné miesto 

Viac TU.

Adventná abeceda vďačnosti

Viac TU 

Už sa teším na ďalšie dni. Ďalšie výzvy. A ďalšie radosti, ktoré mi toto adventné obdobie prinesie. 
Radostný advent aj vám! 


1 komentár:

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!