nedeľa 6. decembra 2015

Žolík... ale ktorú úlohu si vybrať?

Akosi nestíham. Mám toho počas adventu veľa, a tak si musím vyberať, čomu sa budem venovať a kedy, a čo naopak nechám plynúť... (Viac v tomto blogu)

Ale napriek tomu, že nestíham plniť všetky výzvy načas, niektoré ma inšpirujú natoľko, že si ich chcem splniť aspoň dodatočne. A dnes bol práve taký deň. Navyše nám Florentýna darovala žolíka, takže jednu úlohu si môžem zarátať aj do jej Veľkej adventnej výzvy. Ale ktorú?




Upečte jabĺčka (Výzva č. 13)? Alebo použite orechy (Výzva č. 12)? Či upečte niečo nové (Výzva č. 14)? ... Recept na tieto jabĺčka som našla v komentároch z 13. výzvy. A veľmi nám zachutili, takže sme už mali aj repete.

Alebo si vybrať včerajšie zadanie? Obdarujte niekoho (Výzva č. 16). Včera sme kupovali, dnes balili a niesli do kostola, odkiaľ budú bratia františkáni balíčky distribuovať k našim chudobným bratom.
A samozrejme si všetci členovia rodiny našli aj nejaký ten sladký pozdrav od Mikuláša. (Mikuláš sa včera zapotil. Ako na potvoru ho vždy niekto z rodiny vyrušil.)




Viac o našom prežívaní druhej adventnej nedele si môžete prečítať v tomto blogu.

A teraz sa už rozlúčim. Utekám plniť zase ďalšiu adventnú povinnosť ;-) Vám želám pokojný čas príprav na Vianoce a srdce naplnené radosťou.
Dovidenia zase niekedy!
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!