utorok 19. júla 2016

Základ je zelenina

Dnes nám Florentýna poradila plánovať večeru od zeleniny. A hneď aj pridala úlohu - pripraviť jedlo, v ktorom bude aspoň tretina zeleniny.

Pôvodne som plánovala plniť výzvu na obed. Ale nakoniec sa mi trochu pomenili  pracovné povinnosti a ja som sa k príprave obedu vôbec nedostala. Nakoniec som dnešnú úlohu zachraňovala aspoň tanierom caprese na večeru. Hádam sa mi to počíta.




Želám vám pekné radostné dni! A dobrú chuť!


1 komentár:

  1. Zelenina je základ pre všetko a keď je navyše z vlastnej záhrady, tak je o to chutnejšie. Ja pestujem veľa zeleniny. Jednak vďaka tomu ušetríme dosť peňazí a potom taky máme zdravú zeleninu :-). Priateľ tiež túžil po sliepkach a vlastných vajíčkach, tak sme si vlani kúpili ešte 5 sliepok, ktoré chodia kŕmiť a obstarávať. Hovorila som mu, že ja si budem obrábať záhradku a on či chce sliepky, tak si k nim bude ale chodiť sám :-D .

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!