piatok 10. novembra 2023

Hrachové kolienka s cícerom

Dnes si sem odkladám zase jednu drobnosť z kategórie "Rýchlovka na večeru". 

Tak dlho som rozmýšľala, čo si dám na večeru (a do ničoho sa mi nechcelo), až mi už neostala vôbec žiadna sila, chuť a čas čokoľvek vymýšľať. Len vo mne pomaly, ale isto, rástli výčitky svedomia, že namiesto toho aby som sa o seba postarala, len sa bezcieľne túlam svetom internetu. ... až som narazila na blog https://katorovo.blogspot.com/2023/11/podzimni.html?m=1 a jej cestoviny s tekvicovou omáčkou. Hneď mi začali tiecť slinky. 

A hoci si onen recept nechávam na inokedy, teraz som si vďaka nemu spomenula, že aj na večeru si môžem dať cestoviny. Tentoraz "proteínové", vyrobené z hrachovej múky. 

A kvôli šetreniu času (a síl) som si do nich pridala už len prepláchnutý cícer z konzervy a nakrájanú uhorku a rajčinu. Vlastne, časť rajčín som opiekla na troške olivového oleja a celé som to posypala lúpanými tekvicovými semienkami. 

Pre istotu sumár:

Suroviny
- Hrachové cestoviny (môžu byť aj šošovicové, alebo cícerové)
- Cícer z konzervy
- Rajčina, uhorka...
- Semienka (ľubovoľné podľa chuti a stavu zásob, kľudne aj nejaké oriešky)

Postup
Cestoviny uvaríme podľa návodu. Vložíme do taniera. 
Cícer z konzervy prepláchneme studenou vodou (samozrejme si môžeme uvariť domáci). Nasypeme na cestoviny. 
Zeleninu nakrájame na kúsky a pridáme do taniera. 
Rajčiny môžeme opiecť na troche olivového oleja, pozdvihne to chuť niekam inam. Pripadne použijeme aj sušené rajčiny, olivy a pod. 
Na záver tanier posypeme semienkami/ orieškami/ syrom...

Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!