utorok 24. novembra 2015

2. úloha ešte raz (žolík) - Uprataná kuchyňa.



V sobotu som bola véééľa kilometrov od domu, takže som pri najlepšej vôli nemohla upratať svoju kuchyňu. Aspoň som teda uvila adventný veniec. Ale keďže uprataná kuchyňa je k pohodovým sviatkom veľmi dôležitá, dnes som si vyhradila čas aj na to. Vďaka žolíkovi, ktorého nám Florentýna dnes nadelila.

Konečne. Táto miestnosť už dlho vzdychala pod stále sa zväčšujúcim nánosom vecí, čo nikto nestíhal odložiť. Vďaka!


Ale vianočnú výzdobu ešte uprataný stôl nedostal. Zatiaľ oslavujeme eschatologický týždeň (po nedeli Krista Kráľa).

Dovidenia zajtra!
Letitia.

(A ja idem ešte pokračovať - jednu poličku som pred polnocou nestihla)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!