štvrtok 19. novembra 2015

Advent sa už začína!

A je to tu. S úderom polnoci začína advent. Aspoň teda u Florentýny a jej čitateľov. Pretože presne o hodinu sa na stránke http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/ objaví prvá adventná úloha z Veľkej adventnej výzvy.

To preto, aby sme sa stihli včas pripraviť na Vianoce, užiť si celý mesiac zábavy i vianočnej atmosféry a ešte nám ostane pár dní na obvyklé finišovanie a na doručenie výhry výhercovi (výherkyni?) ešte pred Vianocami.


Tak čo, nalákala som vás? Pridáte sa? Ja sa určite chystám zapojiť. Bude zábava, určite sa zase naučím niečo užitočné a predpokladám, že niektoré (po iné roky otravné?) prípravné práce si vďaka Florentýne rozložím na celý mesiac.

Málo? Traja výhercovia s najväčším počtom splnených úloh vyhrajú krásne ceny. A okrem toho sa menšie darčeky budú rozdávať... ak som to dobre pochopila, tak každý deň. Alebo určite aspoň v niektoré, dopredu neurčené dni.

Už sa teším. Hurá - v ústrety Vianociam!

Majte sa krásne! A dovidenia zajtra - pri prvej adventnej úlohe.
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!