streda 25. novembra 2015

6. úloha - List pre Ježiška

Rozmýšľala som, ako to urobiť, aby bolo aj zadanie splnené, aj moja duša spokojná... A asi som na to prišla.



"Čokoľvek ste urobili jednému z mojich bratov, mne ste urobili," povedal Ježiš, keď bol už dospelý. Dnes sa zariadim podľa týchto slov a napíšem Ježiškovi v niektorých jeho bratoch. List o tom, ako ho ľúbim, za čo všetko som mu vďačná a čo si na ňom tak veľmi vážim. Alebo napíšem rovno 26 lístkov, na každý deň adventu jeden. To mi na tento predadventný čas pripadá ako zmysluplný spôsob prípravy na Vianoce. :)

Už sa teším, ako si ich budú... bude Ježiško každý deň rozbaľovať. ;-)



Aj vám želám radostný deň plný dobrých (podľa možnosti zrealizovaných) nápadov.
A dovidenia zajtra!
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!