pondelok 30. novembra 2015

3. úloha (tentoraz naozaj) - so žolíkom.



1. Lokalizujte krabice s vianočnými ozdobami. - Viem presne kde sú. - Hotovo.

2. Urobte inventúru toho, čo sa v krabiciach nachádza. Rozhodla som sa, že postačí obvyklá inventúra pred a po Vianociach. Nechce sa mi krabice vyťahovať, rozkladať, znovu pchať na miesto a na Vianoce celú akciu opakovať. Okrem toho - toto je zvyčajne úloha pre mojich chlapov, na ktorú im nechcem siahať. - Hotovo.

3. Vezmite ozdoby, ktoré nepatria na stromček a ozdobte nimi byt. - S touto časťou úlohy som čakala na "opravdický advent". Už je tu a je tu aj žolík. Takže... - Hotovo. Teda zatiaľ iba zelené adventné zdobenie. Ten pravý lesk vytiahneme až 24. 12.



Viac zajtra na mojom blogu

4.Dokúpte, čo vám ešte k dekorácii chýba. - Nemám zoznam vecí, ktoré "musia byť". Dokonca ani nemám nejakú predstavu, ako "má" vyzerať vianočná výzdoba. Používame ozdoby, ktoré nás nejakým spôsobom oslovia. Dostaneme ich. Vyrobíme. Alebo na nás žmurkajú hoci aj niekde na pulte obchodu a šepkajú svoje tajné posolstvo, ktorému rozumieme len my. Ale nikdy nekupujeme preto že "potrebujeme". Možno sme divní, ale - ani dnes nepôjdem cielene kupovať ozdoby. Budú stačiť tie čo už máme. Kedysi sme kupovali aspoň kolekcie na stromček. Ale odkedy sa ich chuť na čokoládovú už ani nepodobá, nie je dôvod. - Hotovo. 

Možno tak nejaké oriešky pre Mikuláša... Ale na to iste ešte bude "úkol". ;) 




Želám vám radostný deň. A pokojný a požehnaný čas adventu.
Letitia. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!