streda 16. marca 2016

Pôstna výzva - Dám si cícer


Dnes som varila cícer (česky cizrna). Prvý krát. A vôbec to nie je ťažké, ale naopak, veľmi chutné! :) Určite budem cícer varievať častejšie.

Cícer som si namočila už večer a do druhého dňa krásne napučal. Až tak, že mi bolo ľúto variť ho, ale stále som musela ochutnávať a odjedať... až kým som si to nezakázala. (Verím, že toto pokušenie pri varení cíceru budem mať vždy.)


Skúsila som polievku. Začala som podľa tohto receptu: http://dobruchut.azet.sk/.../cicerova-polievka/, ale nestíhala som si stále kontrolovať postup, takže nakoniec z toho vyšla trošku iná polievka. Nevadí. Rozhodne som sa naučila - ako sa varí cícer (jednoducho), ako chutí, a čo by som ním všeličo chcela robiť.

Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.


PS: A prečo je na fotkách okrem cíceru aj vrecko so semenami hrášku? U Florentýny som sa dozvedela, že je práve medzinárodný rok strukovín. Takže sme dostali ako podmienku, vpašovať na fotku aj nejakú ďalšiu strukovinu okrem jedla, ktoré sme pripravovali. Vybrala som si hrášok, ktorý som včera (alebo to bolo už predvčerom?) siala na balkóne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!