streda 30. marca 2016

Pôstna výzva - záver

Na záver by som sa rada poďakovala Florentýne za ozvláštnenie tohoročného pôstu. Bolo to ... zaujímavé. Niektoré úlohy mi sadli viac, iné menej, ale splnila som všetky. Už som si myslela, že jeden deň mi bude chýbať, hoci úlohu som splnila - ale nemohla som včas zdieľať "dôkaz", pretože som ho strávila "off-line". Naša milá Flo nás však potešila a k Veľkej Noci nám nadelila aj jedného dodatočného žolíka.


Ako vidíte, kalendár mám plný polepený. Skúsila som si zase čosi nového (najmä v kuchyni), pokúsila som sa prekročiť svoju komfortnú zónu a sústrediť sa na "skutky milosrdenstva" (keď už máme ten "Milosrdný rok" - to hlavne počas piatkových úloh), aj som si dopriala nejakú tú potechu duše (soboty), či naopak trochu sebazáporu (od pondelka po celý týždeň)...


Ale ako vidíte na ďalších obrázkoch, ešte mi dosť kartičiek ostalo nenalepených. Asi budem v ich plnení pokračovať aj po skončení Veľkej pôstnej výzvy. Veď je tam hodne zaujímavých a inšpiratívnych úloh. Uvidíme, ako sa mi bude dariť, keďže už nie som tlačená termínmi a kontrolovaná kvôli súťaži...


Hlavne vám všetkým želám plnosť skutočnej veľkonočnej radosti. Nielen teraz vo veľkonočnom období, ale po celý rok!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!