piatok 4. marca 2016

Pôstna výzva - prispejem na charitu

Dnes som prispela na charitu - zakúpením "Školy milosrdenstva". Už sa teším na "štúdium".
A tiež som dala niekomu kvet len tak. Vlastne kytičku bahniatok.

http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/21-postni-vyzva-2016/

2 komentáre:

  1. Tuším dlhujem podrobnejšie vysvetlenie:
    Kúpou krabičky "Škola milosrdenstva" som podporila Pastoračné centrum na Orave, ktoré sa venuje práci s deťmi a mladými ľuďmi v Ústí nad Priehradou a okolitých obciach.
    Takže si do kalendára lepím kartičku: "Pomoc cizím dětem".

    A bahniatka som našla na prechádzke - nazbierala som si aspoň takúto malú kytičku pre radosť. Ale nakoniec ju dostala jedna zo žienok ("len tak") pre radosť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!