utorok 1. marca 2016

Tretí pôstny týždeň

29. 2. - Pondelok:


Tento týždeň so sa rozhodla "vydržať" bez pozerania televízie. Keby to záležalo len na mne, nebolo by to ťažké. U nás sú iní, ktorí zapínajú televízor. Ale pokiaľ pozerajú programy, ktoré ma nezaujímajú, tak to neberiem ako prehrešok proti predsavzatiu. Ale je zaujímavé, akú chuť máme vždy na "zakázané ovocie". Inokedy mi ani nenapadne siahnuť po ovládači ako je deň dlhý. A dnes, furt nutkanie niečo zapnúť - ani vlastne neviem prečo. Len tak, aby som sa "nenudila" pri čistení zemiakov a podobne. Ale odolala som. :)

A tá kancelárska spinka je tam tiež úmyselne.


1. 3. - Utorok:


Tentoraz iba "obyčajný" špenát. Ale pozeral sa na nás mnohými očami - ako nejaká príšera!
A samosy budú niekedy nabudúce. Možno zajtra. Mám to v merku!
A to v rožku je kalendár - priniesli sme si ho pred cca rokom z Assisi. Spomienka na krásne a bohaté chvíle!

Dobrú chuť! A dovidenia zase zajtra.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!