nedeľa 20. marca 2016

Trošku viac o "Pôstnej charite"

.

Boh je Láska. A ak chceme ostať v Bohu, musíme ostať v láske. - "Bol som hladný a dali ste mi jesť. Bol som nahý a zaodeli ste ma. Bol som pocestný a pritúlili ste ma... Čokoľvek ste urobili jednému z týchto mojich bratov, mne ste urobili!"

A tak aj počas tohto pôstneho obdobia hľadáme, kde všade možno stretnúť Krista. V človeku na ulici. V seniorovi osamotenom v domove. V chudobnom človeku bez domova. V bratovi, ktorý uteká z krajiny prenasledovania a vojny...

Pripravili sme balík a odniesli útulku De Paul pre bezdomovcov

Šila som - upravovala dĺžku komusi z domova seniorov. 

Navštevovala som bratov nemocou "uväznených" v domove. 

Foto - zdroj: www.pokojadobro.eu

Ďalšia materiálna pomoc (plus modlitba a maličký pozdrav) putovala k Irackým kresťanom, ktorí si práve zariaďujú nový domov na Slovensku. Dozvedela som sa, že práve dnes sa im narodil "prvý Iracký Slovák". Nech ho Boh žehná a vedie životom!

Ak by ste sa chceli dozvedieť viac o týchto milých ľuďoch a prípadne im tiež nejako pomôcť, môžete hľadať informácie na stránke http://www.pokojadobro.eu/ alebo na ich facebookovej stránke (Pokoj a dobro - Pomoc utečencom)


Ďalšia možnosť, ako pomôcť prenasledovaným, tentoraz v Sýrii, je akcia Tehlička pomoci. Tento projekt pomáha deťom a mladým ľuďom priamo v ich vojnou zmietanej krajine. "Deti žijúce v zničenej Sýrii majú pocit, že celý svet na ne zabudol," píše sa na letáčiku. Tak im skúsme dokázať, že my sme na nich nezabudli.

Viac sa o týchto aktivitách dozviete priamo zo stránky http://www.tehlicka.sk/ Tam tiež nájdete rôzne spôsoby, ako môžete aj vy prispieť k pomoci deťom v Sýrii. - Asi najjednoduchší spôsob je darcovská SMS (viac tu: www.tehlicka.sk/content/zapojte-sa).


Ale teraz vám už želám pokojné a hlboké prežívanie veľkonočných tajomstiev. Nech vás naplní istota, že po každom bolestnom "Veľkom piatku" príde slávna a radostná "Biela sobota". Pretože keď s Kristom umierame, s Ním budeme aj žiť.

A nech aj vám Boží anjeli zvestujú tú veľkú radosť vzkriesenia!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!