utorok 18. augusta 2015

Letná výzva: Cesta do pekárne.

Dnes bolo pre mňa veľmi ľahké splniť výzvu od Florentíny. ( http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/49-pesky-do-pekarny ) Pekáreň tu máme hneď o ulicu nižšie. Chodíme do nej často a radi. Určite by sme sa tam prešli aj dnes - aj bez výzvy. Ale teraz to už máme aj zdokumentované. :)

Dobrú chuť a radostný deň aj vám.
Letitia.

2 komentáre:

  1. jeeej to vyzera ze ste pri mori!!! super, uzite si to, tisko zavidim, ja som bola naposledy pred styrmi rokmi a uz mi to sumenie vlna a slana voda straaaaasne chybaju :) snad nabuduci rok sa nam uz podari :) a ten biely sendvicovy chlieb je najlepsi s nutellou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej, vďaka za tip. Ten biely "vatový" chlieb mi veru nie je veľmi po chuti. Ale s nutelkou bude iste výborný. Práve som jeden pohárik dostala k narodeninám, mám ho tu! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!