piatok 21. augusta 2015

Letná výzva - žolík: Aj dnes som sadila.

Zatiaľ som zvládala plniť úlohy Veľkej letnej výzvy bez použitia žolíka. Chýba mi momentálne len pečenie medovníkov. Túto úlohu si už pravdepodobne nedoplním, ale dnešného - posledného - žolíka som sa rozhodla využiť.

Minulú sobotu sme mali za úlohu zasadiť niečo, z čoho raz bude úžitok v kuchyni. Zasiala som vtedy nejaké semienka, ale úrodou si vôbec nie som istá. No odkedy som v trávniku domácich našla rásť voňavú mätu, viem, že pred odchodom si z nej chcem vziať odrezok. Včera som nazbierala aj odrezky zo šalvie a tymiánu, čo sme počas výletu našli rásť na blízkych kopcoch. No a aby som si toho žolíka užila do sýtosti, dnes sme objavili pred kostolom krásne rozrastené kríky rozmarínu. Aj z nich som si odlomila vetvičku.

Všetko som to zasadila do provizórnych kvetináčikov nájdených v kuchyni. Doma ich presadím do niečoho krajšieho a väčšieho. Už sa teším na všetky tie čerstvé vône, keď sa mi bylinky rozrastú.

Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia.

Odkazy:
http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/46-zasadte-bylinku/
http://letitia-vari.blogspot.sk/2015/08/letna-vyzva-prpleme-sa-v-zemi.html?m=1

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!