pondelok 3. augusta 2015

Letná výzva: Nový druh sendviča.

Ked som si prečítala zadanie https://vyzva.kucharkaprodceru.cz/34-sendvic/ , hneď som vedela, pre koho bude dnešný  sendvič. Manžel šiel do práce veľmi skoro, a tak som mu pripravila raňajky na cestu, aby vedel, že na neho myslím.

Ráno by som to nestihla, tak som sa pustila do práce hneď po polnoci. Najprv som sa chystala na BLT sendvič, ale nemáme vhodnú slaninu a hlavne majonéza je otvorená už príliš dlho. Robiť po polnoci ručne domácu majonézu, keď som to ešte nikdy predtým neskúšala, sa mi videlo predsa trošku moc.

Drahý teda dostal na cestu sendvič caprese. Ani ten som ešte nikdy nerobila, i keď kúpený z pumpy mi chutil. Potešil sa, a už mám aj info že si na ňom pochutil.

Recepty na oba sendviče som našla v mojej dopoludňajšej kuchařke pro dceru Snídaně u Florentíny ( https://www.kucharkaprodceru.cz/snidane-u-florentyny/ ).

Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!