pondelok 10. augusta 2015

Letná výzva: Niečo mrazené.


Úkol č. 41: "Úkolem je, rozhodnete-li se ho přijmout, sníst něco, co má teplotu pod bodem mrazu, tedy méně než 0°C." (http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/41-pod-bodem-mrazu/)

Túto úlohu mám splnenú už na raňajky - "chaldničková" Letná ovsená kaša podľa Florentýny, dozdobená / dochutená mrazenými jahodami a stružlinkami vychladenej čokolády.
Jednu jahodu som sa pokúsila nasekať na kúsky. Ostatné dve som už len cmúľala a hrýzla a krásne sa hneď zrána schladila. :)


Po obede sme si pochutili na "obyčajnej" zmrzline. Len trošku prizdobenej čokoládou (stružlinky) a mrazenými jahodami.

Lákalo ma tiež skúsiť domácu zmrzlinu podľa tohto receptu, ale veľmi pochybujem, či by to môj úbohý mixér prežil, tak som radšej neriskovala a papala jahody vcelku a zmrzlinku len kupovanú.

Dobrú chuť aj vám! A dovidenia zajtra.
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!