nedeľa 23. augusta 2015

Letná výzva: "Keď máme ústa od malín..."

"... čas by mal plynúť pomaly
a nie tak zradne rýchlo
a nie tak zradne rýchlo." 

(P. Hammel, Čas malín)


Táto pieseň mi dnes zneje v hlave. A viete prečo? Vďaka zadaniu Letnej výzvy - "Zamažte si pusu od ostružin". Paradoxne práve táto úloha bola pre mňa jedna z tých ťažších. Verím, že mnohí (mnohé) si užívali radosť, slobodu, prázdninovú pohodu a spomienky na mladosť a čas bezstarostného túlania sa.

Ja som však od malička nevedela zniesť, ak som si od niečoho zababrala ústa. Už vo veku, keď som si len s problémami vedela trafiť lyžičkou do úst ma každá odrobinka vedľa vedela riadne rozčuľovať. Ale dnes som sa rozhodla, že si to užijem. Aj keď... hneď po získaní fotodokumentácie som sa ponáhľala do kúpeľne a očistiť si tvár. Potom som si už bez stresu vychutnala misku ovocia s jogurtom.




Pôvodný plán bol vyraziť s rodinou niekam do prírody a nejaké to farbiace ovocie (asi najskôr černice, čo iné tu na dolniakoch?) nájsť priamo v divočine. Ale kvôli niektorým okolnostiam, čo nám do toho vošli som sa nakoniec uspokojila s mrazenou zmesou lesného ovocia zo supermarketu. Nevadí, chutia aj tak a vitamíny sú v nich hádam tiež. (A čo bolo dnes pre mňa "najdôležitejšie" - farbivo, ktorým som si mohla zapatlať ústa.)

Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia.


PS: Ak by ste si chceli užiť leto s ovocím ešte "chladivejšie", tu je návod: Domácí zmrzlina za tři minuty.

2 komentáre:

  1. tak to je sranda, moje starsie dieta je presne take iste, neznesie na puse ani na rucicke ziadnu spinku a kazde jedno "zababranie" mi hned hlasi :D
    inac ja som mala dnes mierny stres z tych ostruzin na ustach, ze ci to zlezie dole alebo nie, ale po dlhsom drhnuti zliezlo a ja mozem ist zajtra bez obav do ulic :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, aj ja som mala trochu stres, že mi ostane "mejkap" na tvári. Chystala som sa ešte večer do kostola. ;-) Ale zliezlo to bez problémov. Len na rukách to drží akosi lepšie. (Držalo.)

      Odstrániť

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!