piatok 21. augusta 2015

Letná výzva: Jednohubky.

Vraj aspoň tri druhy.
http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/52-jednohubky/

Vymýšľala som, čo vyrobiť z dostupných surovín. Do obchodu sa mi nechcelo, pred odchodom treba spotrebovať zbytky. I keď rožok by sa na jednohubky hodil - ale také niečo v miestnej pekárni nevedú.

Čo som nakoniec poskladala?

1. Opečené zemiačiky s kečupom a cibuľou / rajčinou / uhorkou / paprikou a salámom / syrom.
Nečakala som od toho veľa - len som nechcela vyhodiť zemiaky, co ostali od obeda. Syn to videl inak - protestoval, že toto som mala dať nakoniec, ako to najlepšie.

2. Nakrájaná bageta (chlieb?) s mäkkým syrom (typu Lučina) a zeleninou.

3. Bageta (chlieb) s maslom, údeninami (najlepší bol plesňovỷ syr camembert) a zeleninou.

4. Sladké na večer - hruška, nutela, mäta, praclík.
- Túto kombináciu som skúšala prvýkrát. Mäta tomu dodala zaujímavú príchuť - mňam!

Aj dnes ďakujem Florentíne za spríjemnenie dňa a zase jeden malý krôčik v kuchyni.

Dobrú chuť aj vám! A dovidenia zajtra.
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!