utorok 25. augusta 2015

Letná výzva: Sitko ešte raz.


Tak predsa... Nakoniec som ešte upiekla bublaninu. Aby bola správne nadýchaná, bolo treba preosiať múku, a cukor. A na záver ešte pomocou sitka pocukrovať! Normálne by som na cedníku nechala aj odkvapkať zavarené višne, ale dnes som piekla z mrazeného, nie kompótovaného ovocia.

Žeby sa moje závity navečer prebrali? Naopak, zabudla som odložiť zbytok mrazeného ovocia späť do mrazáku. A keď už bolo povolené, musela som ho hneď spotrebovať. Nuž, upečieme koláčik.

Ale teda... chutil nám veľmi! Pôvodný plán bol upiecť niečo na zajtra ráno, že dnes iba ochutnáme - ale ochutnávali sme a ochutnávali... a koláčik akosi záhadne mizol. Ale pol plechu ešte ostalo na zajtra. Dúfam!

Dobrú chuť aj vám. A teraz už naozaj - dovidenia zajtra!
Letitia.
-----------------
Zadanie: http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/56-cednik/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!