štvrtok 2. júla 2015

Čerstvé bylinky


Čerstvé bylinky 
Plány:
1. Ďumbierový čaj s čerstvou mätou, medom a citrónom.
2. Chlebík s pažítkou / zelenou cibuľkou.

3. Šalárová polievka nakyslo s čerstvým kôprom. (Len keby mi ten kôpor ochotnejšie rástol na balkóne. Žeby som použila petržlenovú vňať?)
4. Caprese z mozzarelly a "živej" rajčiny s olivovým olejom a pár lístkami čerstvej bazalky.
5. Virgin mojito s drahým na balkóne.

Ostrihaná pažítka


2. Chlebík s pažítkou / zelenou cibuľkou.

1. Ďumbierový čaj s čerstvou mätou, medom a citrónom.



Tento nápoj som mala v pláne už veľmi dlho. Vlastne odkedy som našla stránku www.smoothcooking.cz Ale až inšpirovaná Florentíninou výzvou som sa rozhodla, že DNES je ten správny deň, kedy ho naozaj pripravím. Ešteže nový článok plný rôznych tipov a receptov na letné nápoje vyšiel na webe Kuchařka pro dceru až dnes dopoludnia. Možno by som musela dlhšie váhať, ktorý z nápojov dnes pripraviť.

3. Šalárová polievka nakyslo + petržlenová vňať.

4. Caprese s pár lístkami čerstvej bazalky.

Na mojito už dnes nedošlo. Dala som si už len "letnú vodu" - pohár čistej vody s mätovými lístkami. Vlastne, nakoniec som do toho ešte pridala trochu citrónovej šťavy.

Dobrú chuť! A dovidenia zajtra. 
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!