piatok 24. júla 2015

Letná výzva: Večera pri sviečkach

Včerajší deň sa niesol v znamení vajíčok. Najprv som robila vajíčkovú nátierku na raňajky, k obedu "sázené" vajcia, pričom som veľmi intenzívne myslela na stratené vajce. Pred spanim som si čítala knihu Julie & Júlia. Kapitolu o omelete, stratených vajciach a podobných vaječných pochúťkach.

Ráno ma potešil komentár od Lucky, tiež o vajíčkach. A ja som pokračovala v čítaní Vaječnou etudou v Snídani u Florentíny ( https://www.kucharkaprodceru.cz/snidane-u-florentyny/ ). Potrebovala som totiž vymyslieť menu na (romantickú) večeru pri sviečkach. ( http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/24-vecere-pri-svickach/ ) Hoci sme už včera pojedli trochu toho cholesterolu, čo vymyslím tak narýchlo bezmäsité a s minimom zásob? Čítanie to bolo veľmi príjemné a inšpiratívne, ale...

Smola, aj zásoby vajec boli dnes akési biedne, navyše nie úplne čerstvých. Tak som si chuť vyskúšať stratené vajce, oeufs en cocotte, či omeletu podľa Florentíny nechala na neskôr.   Dnes som pripravila len francúzsky(?) toast hojne obložený zeleninou a mozzarellou.

Dúhový nápoj bol komplet nealko. Pomarančová šťava, voda a na dne trocha ríbezľového sirupu.

Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!