nedeľa 26. júla 2015

Letná výzva: Naučte sa krájať.

Keď som si po polnoci prečítala zadanie dnešnej výzvy ( http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/26-krajeni-nozem/ ), hneď som sa pustila do "testovania". Dosku na krájanie mám nie úplne malú, nôž tiež môže byť (keby aj nie, nebudem v nedeľu uprostred dovolenky hnať rodinu do obchodu). Techniku krájania nacvičujem pomerne intenzívne už niekoľko týždňov a keď si spomeniem, aj úchop noža upravím.

Ale dnes po opätovnom prečítaní článku https://www.kucharkaprodceru.cz/krajeni-nozem/ som zistila, že pre presnejšie krájanie musím niektoré prsty umiestniť trochu inak.

Dnes som trénovala na všetkom, čo mi prišlo pod ruku. Zemiaky na kolieska, pažítku do polievky, uhorku na šalát (schválne som nepoužila struhák), kaleráb na olovrant, čokoládu do koláča... Dokonca mi syn dovolil nakrájať mu párky, ak mu k tomu dám kečup. Len sa mu potom nepáčilo, že som urobila kolieska príliš tenké! :)

Myslim, že o ten jeden bod som  sa zlepšila. Predposledný. Teraz to chce už len veľa trénovať, a možno si vypýtať k narodeninám  ešte vyšší level krájacej techniky.

Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!