sobota 4. júla 2015

Pripravte nejaké jedlo vonku

Dnešná výzva bola trošku náročnejšia. - "Pripravte si jedlo vonku. A nezáleží na tom, že nemáte gril..." (viď http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/ukol-c-4-pripravte-si-jidlo-venku/ )

Nuž klasická grilovačka alebo opekačka dnes neprichádzala do úvahy, tak som musela zapojiť fantáziu. Postupne som vymýšľala rôzne stratégie. Od vajíčka smażeného na kapote auta, cez flambované marsh-mallows, až po karamel pripravovaný na lyžičke nad sviečkou.

Nakoniec som si vzala z kazdého nápadu niečo. Už som sa takmer rozhodla pre jahody v čokoláde. Alebo višne. Či ríbezle... Ale všetko ovocie sa spotrebovalo pred polnocou. Tak budeme mať slano-sladké tyčinky.

Ako zdroj tepla poslúžilo slniečko. Veď dnes pripeká poriadne.

Ak by ste aj vy chceli vyskúšať slano-sladké tyčinky pripravené vonku bez akéhokoľvek zdroja tepla, môžete použiť tento postup.

Inteligencie:
- Slané tyčinky
- Horká čokoláda

Pomôcky:
- Miska
- Alobal
- Horúce slnko niekde na lúke

Postup:
Primerané množstvo horkej čokolády zabalíme do alobalu a necháme položené na slnečnom mieste. Pre urýchlenie topenia môžeme balíček položiť na rozpálenú kapotu auta.
Slané tyčinky nalámeme na vhodnú dĺžku. Namáčame ich do roztopenej čokolády a keďže ich nemáme ako vychladiť, hneď konzumujeme.

Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!