utorok 14. júla 2015

Letná výzva: Slížikový deň

Zadanie na dnešný deň znie: "sníst něco, co vypadá jako nudličky. Nemusí to být pouze vaječné nudle v polévce nebo smažené nudle z bistra. Klidně si udělejte maso nakrájené na nudličky, třeba jako v případě rychlé číny. Nebo si nakrájejte salátové listy do zeleninového salátu na tenoučké nudličky, tak zvanou šifonádu. Je jen na vás, jak vaše nudličky budou vypadat."

"To je pohodička," povedala som si. Niečo sa už počas dňa nájde, čo si nakrájam na slížiky. No ale - na raňajky som mala ovsenú kašu (tú nenaslížikujem ani keby som čo robila), na obed síce cestoviny, ale slíže doma neboli a ostatné zložky cestovinového šalátu tiež nemali zrovna slížikový tvar. "Zobudila" som sa až keď som si išla chystať večeru. Tak už len chlebík nakrájať na "slížiky", posypať "slížikovou" pažítkou a zeleninu na prílohu tiež nakrájať na drobučké slíže (nechýbalo veľa a boli by z toho hranolčeky).

Už sa teším na zajtrajšiu výzvu.


Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia.

1 komentár:

  1. Tak mi táto slížiková výzva narobila chute, že onedlho dozrel čas a ja som konečne vyskúšala urobiť svoje historicky prvé domáce cestoviny - samozrejme slížiky do polievky.
    http://letitia-vari.blogspot.sk/2015/08/letna-vyzva-kvasnice.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!