sobota 11. júla 2015

Letná výzva: Domáce sušienky

domácí sušenky

Dnes mám šťastie, že práve cestujeme domov. Nie som si istá, aké sušienky by som vyrobila v prostredí TaNaPu v drevenej chate, kde nesmieme používať nijaké tepelné spotrebiče vnútri ani vonku. Určite by som niečo vymyslela, ale tentoraz som sa rozhodla upiecť čosi, čo mám uložené na Pintereste v šuflíku "Niekedy (si) vyrobíme(e)" už veľmi dlho.

Dvojfarebných mackov podľa tohto receptu. Nedeste sa, že je stránka písaná v hebrejčine. V pravom menu je možnosť preložiť text do ľubovoľnej reči. Našla som tam aj (trochu lámanú, ale zrozumiteľnú) slovenčinu. Aby som bola spravodlivá, na túto stránku som sa dostala cez tento blog. A keď na stránke Pinterestu: "Teddy Bear Cookies Recipe" zarolujete trochu nižšie, nájdete množstvo nápadov nielen na sušienky v tvare medvedíkov. Niektoré sú fakt zaujímavé.

Cesto sa už chladí...

Prvé kostrbaté pokusy

Celou cestou z hôr som plánovala, ako budem piecť sušienky, skladať mackov, pripravovať cesto... Hľadala som originálny recept v obave, že ak použijem tradičné krehké, alebo linecké cesto, nespojili by sa mi uši so zbytkom hlavy. Ale keď sme prišli domov, pred dverami ma čakalo nádherné prekvapenie. Celkom nová knižka receptov - Snídaně u Florentýny.

Hneď som ju aj prelistovala, či sú v nej nejaké sympatické recepty na sušienky. No sú! Ale ja už som mala v hlave plán, tak som mu ostala verná. Aj za to som vďačná Florentýne a jej Letnej výzve. Konečne prišiel čas upiecť mackov, ktorí boli v pláne už TAK! dlho.





Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia.

2 komentáre:

  1. Zajtra sa podelím o zážitky z pečenia... (a nejaké skúsenosti).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak - kto je zvedavý na postup v slovenčine a moje skúsenosti (trampoty ;) ), nech sa páči:
    http://letitia-vari.blogspot.sk/2015/07/dvojfarebne-susienky-mackovia.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!