štvrtok 16. júla 2015

Letná výzva: Použite mixér



Dnes sme si urobili na raňajky tuniakovú nátierku.

Tentoraz nie podľa Snídaně u Florentýny, pretože som nemala niektoré odporúčané ingrediencie. Zato práve dnes sme mali vrámci Letnej výzvy KPD použiť mixér. Vyšľahala som teda pomocou ručného mixéra maslo s konzervou tuniaka, chuť doladila trochou soli, čierneho korenia a pár kvapkami citrónu a výborná nátierka bola na svete. Na chlebíku ešte dozdobiť pažítkou a kúskami rajčiny a mohli sme začať hodovať.

Vlastne ešte uvariť čaj. Dnes mi zachutil bazový kvet spolu s jablkom (sparené jablkové šupky). Ani dochutiť medom, či citrónom nebolo treba. Chutil mi bez ničoho, ale aj osladený s citrónom, alebo len okyslený (citrón bez medu). Myslím, že podobnú kombináciu si budem robiť častejšie.


Dobrú chuť! A dovidenia zajtra. 
Letitia. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!