utorok 21. júla 2015

Letná výzva: Navštívte trh


Zadanie dnešnej úlohy znie: Vydajte sa na trh a porozprávajte sa s nejakým predávajúcim. Možno sa dozviete niečo zaujímavé. 
 
Vybrala som sa teda na bratislavský Malý trh.

Dnes bol naozaj verný svojmu názvu "Malý trh" - našla som funkčné len tri zeleninové stánky. Jeden klasicky zaplnený zeleninou i kupcami, ďalšie dva sa skromne krčili opodiaľ. Zamierila som k nim a opatrne pozdravila. Tetušky boli rady že si niekto všimol aj ich. A hoci som neurobila nijako veľký nákup, vzájomne sme sa potešili príjemným rozhovorom.

Dozvedela som sa že majú veľkú záhradu pri Vojke a ďalšiu prenajímajú, aby mali kde pestovať aj fazuľu a zemiaky. Na tvrdú prácu sú zvyknutí, ale už nevládzu ako zamlada... Keď som sa spýtala, či si môžem urobiť fotografiu, s radosťou súhlasili a pridali historku o tom, že už majú doma na stene aj portrét od jednej zahraničnej výtvarníčky, čo sa tu na trhu kedysi zastavila.

Dnes to bola príjemná výzva. Vytiahla ma na trhovisko, niekomu som urobila radosť a mám teraz o dve známe viac. A ako bonus som si cestou natrhala nejaké sedmikrásky na nasledujúcu výzvu.
Ďakujem!

A dovidenia zajtra.
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!