pondelok 13. júla 2015

Letná výzva: Zjedzte niečo zo záhradky


Cereálne raňajky so záhradnými jahodami.

Aj dnes som čakala do polnoci, aby som si ešte pred spaním prečítala tému Letnej výzvy na ďalší deň. "Dejte si na talíř něco, co má původ na zahrádce. Počítá se i zahrádka balkonová..."


A tak som, ešte počas noci vstala, vyšla na balkón, odtrhla si kúsok petržlenovej vňate, ktorú si tam pestujeme a zjedla. Pre dnešok mám úlohu splnenú.

Ale aká by to bola výzva? Tak som ešte chvíľu podumala - výsledkom boli chutné raňajky z ovsených vločiek, prírodného jogurtového nápoja s brusnicami (priamo zo salaša) a mrazených jahôd z dedkovej záhradky. Dozdobiť stružlinkami horkej čokolády, aby bola miska ešte fotogenickejšia a ešte chutnejšia.

Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia.

Petržlenová vňať z balkónovej záhradky.


PS: Práve som si všimla, že všade píšem "Letná výzva..." a pritom Florentýna vyhlásila "Prázdninovú výzvu". Nepozornosť zase zapracovala. Ale už to asi nechám tak. Nechcem prepisovať staré články a vlastne - ide o Letné prázdniny, tak si hádam rozumieme. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!