utorok 7. júla 2015

Letná výzva: Zjedzte tri druhy zeleniny

Dnešnú výzvu ( http://vyzva.kucharkaprodceru.cz/7-zelenina-3-druhy/ ) som mala v podstate splnenú už pri raňajkách (viď prvé foto).

Ale to mi nestačilo. Po túre bolo treba doplnit minerály a tak som si s radosťou pripravila zeleninový tanier (alebo skôr krabičku).

Dobrú chuť! A dovidenia zajtra.
Letitia.

1 komentár:

  1. Ja si nedokážem predstaviť, že by sme mali bývať v byte a nemohla by som tak pestovať vlastnú zeleninu. Na záhradke máme jahody, hrášok, reďkovky, kedluby, papriky, paradajky, zemiaky, atď. Takúto tú klasickú zeleninu, ktorá je ale z vlastnej záhradky najlepší :-). Máme aj vlastné vajíčka, pretože chováme sliepky, ktorým sypeme kvalitné krmivo , aby mali sliepky dobrá vajíčka a ešte by sa mi páčilo, keby sme si mohli pestovať obilie a robiť múku a vlastný chlieb :-D. Potom by sme boli viac sebestační :-D .

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte mi, prosím, pár milých slov. Určite ma potešia. Radostný deň!